Gdy już zainstalowaliśmy poprawnie VHE to możemy przejść do konfiguracji spróbóje wam przybliżyć krok po kroku jak tego dokonać:
otwieramy VHE 3.5 pl i wyskakuje nam takie okno:
 automatycznie powinno wyszkoczyć nam okno konfiguracji jeśli tak sie nie stało to z menu u góry wybieramy narzędzia---opcje i wyskoczy nam takie okienko:
 no i teraz po kolei w zakładce 2D widoko ma być pozaznaczane tak jak na obrazku:
 w zakładce 3D widoku tak:
 w zakładce tekstury wciskamy na dodaj WAD i z katalogu z grą C/programy files/cs/cstrike/halflife.wad wybieramy podstawowe pliki z teksturami polecam halflife ponieważ tam jest najwięcej tekstur oczywiście możecie w ten sposób dodawać swoje tekstury, w następnej zakładce konfiguracja gry najpierw wybieramy "edytuj" potem "nowa" i w okienko wpisujemy "counter" i wciskamy ok:


 Potem w polu plik definicji gry dodajemy pobrane przez nas fgd (baze bytów) przez wciśnięcie przycisku dodaj i wskazanie miejsca docelowego pliku fgd następnie w polach domyślny byt punktowy wybieramy "light" a w polu domyślny byt solidny wybieramy "func_wall"
 pozostałe pola tak jak na rys. wyżej wskazujemy takie foldery w pierwszym polu domyślnie: C/programy files/counter-strike/cstrike a pozostałe pola mogą pozostać puste. W kolejnej zakładce komplikatory 1 w polu "EXE Gry" wskazujemy śilnik gry domyślnie C/programy files/counter-strike/cstrike.exe 2 w kolejnych polach dajemy komplikatory które pobraliśmy i tak kolejno w pierwszym komplikator "hlcsg.exe" w drugim "hlbsp.exe" w trzecim "hlvis.exe" w czwartym "hlrad.exe" 3 i w ostatnim już polu dajemy miejsce docelowe gdzie mają zapisywać się stworzone mapy domyślnie jest to C/programy files/counter-strike/cstrike/maps

Jeśli zrobiłeś wszystko jak należy to możesz już zabrać się za stworzenie swojej pierwszej mapki :) Życze powodzenia ;) PS: jest to mój pierwszy tuortial i myśle że nie będzie ostrej krytyki :)
|