Piotr243 - 2009-01-01 15:33:09

1. Otwieramy edytor VHE.

2. Tworzymy nowy plik np. poprzez naciśnięcie kombinacji CTRL+N.

3. Za pomocą narzędzia Kreator Obiektów tworzymy nowy obiekt.



4. Następnie pokrywamy cały obiekt teksturą szyby, np. GLASS_BRIGHT

5. Teraz pozostaje jeszcze przekształcić "Bryłę" w "Byt". Zaznaczamy obiekt. Klikamy na górnej belce na Narzędzia>Przekształć bryłę w byt.

Ukazuje nam się okienko, w którym wybieramy nazwę bytu, na który chcemy przekształcić bryłę.
Odszukujemy na liście byt "func_wall" albo (jeśli chcemy, żeby szybę dało się rozbić) "func_breakable" i klikamy na niego.

6. Aby szyba była przezroczysta w opcjach bytu "func_wall" bądź "func_breakable" ustawiamy kolejno:
- Tryb renderowania na: Tekstura



- Nasycenie np. na 150 (im większe tym szyba mniej przezroczysta)



Wyłączamy okienko i mamy szybę.

www.clansot.pun.pl www.kl6a.pun.pl www.akademia-zpn.pun.pl www.beginerstribe.pun.pl www.dianne-forum.pun.pl