Gdy już zainstalowaliśmy poprawnie VHE to możemy przejść do konfiguracji spróbóje wam przybliżyć krok po kroku jak tego dokonać:
otwieramy VHE 3.5 pl i wyskakuje nam takie okno:
automatycznie powinno wyszkoczyć nam okno konfiguracji jeśli tak sie nie stało to z menu u góry wybieramy narzędzia---opcje i wyskoczy nam takie okienko:
no i teraz po kolei w zakładce 2D widoko ma być pozaznaczane tak jak na obrazku:
w zakładce 3D widoku tak:
w zakładce tekstury wciskamy na dodaj WAD i z katalogu z grą C/programy files/cs/cstrike/halflife.wad wybieramy podstawowe pliki z teksturami polecam halflife ponieważ tam jest najwięcej tekstur oczywiście możecie w ten sposób dodawać swoje tekstury,
w następnej zakładce konfiguracja gry najpierw wybieramy "edytuj" potem "nowa" i w okienko wpisujemy "counter" i wciskamy ok:
Potem w polu plik definicji gry dodajemy pobrane przez nas fgd (baze bytów) przez wciśnięcie przycisku dodaj i wskazanie miejsca docelowego pliku fgd
następnie w polach domyślny byt punktowy wybieramy "light" a w polu domyślny byt solidny wybieramy "func_wall"
pozostałe pola tak jak na rys. wyżej wskazujemy takie foldery w pierwszym polu domyślnie: C/programy files/counter-strike/cstrike
a pozostałe pola mogą pozostać puste.
W kolejnej zakładce komplikatory
1 w polu "EXE Gry" wskazujemy śilnik gry domyślnie C/programy files/counter-strike/cstrike.exe
2 w kolejnych polach dajemy komplikatory które pobraliśmy i tak kolejno w pierwszym komplikator "hlcsg.exe" w drugim "hlbsp.exe" w trzecim "hlvis.exe" w czwartym "hlrad.exe"
3 i w ostatnim już polu dajemy miejsce docelowe gdzie mają zapisywać się stworzone mapy domyślnie jest to C/programy files/counter-strike/cstrike/maps
Jeśli zrobiłeś wszystko jak należy to możesz już zabrać się za stworzenie swojej pierwszej mapki Życze powodzenia
PS: jest to mój pierwszy tuortial i myśle że nie będzie ostrej krytyki
You know to count it count on it
DB IS THE BEST
Offline