1. Otwieramy edytor VHE.
2. Tworzymy nowy plik np. poprzez naciśnięcie kombinacji CTRL+N.
3. Za pomocą narzędzia Kreator Obiektów tworzymy nowy obiekt.
4. Następnie pokrywamy cały obiekt teksturą szyby, np. GLASS_BRIGHT
5. Teraz pozostaje jeszcze przekształcić "Bryłę" w "Byt". Zaznaczamy obiekt. Klikamy na górnej belce na Narzędzia>Przekształć bryłę w byt.
Ukazuje nam się okienko, w którym wybieramy nazwę bytu, na który chcemy przekształcić bryłę.
Odszukujemy na liście byt "func_wall" albo (jeśli chcemy, żeby szybę dało się rozbić) "func_breakable" i klikamy na niego.
6. Aby szyba była przezroczysta w opcjach bytu "func_wall" bądź "func_breakable" ustawiamy kolejno:
- Tryb renderowania na: Tekstura
- Nasycenie np. na 150 (im większe tym szyba mniej przezroczysta)
Wyłączamy okienko i mamy szybę.
You know to count it count on it
DB IS THE BEST
Offline